close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נתניהו- מיליונים מסקנדינביה להפלתי

מערכת שורשכב אדר, תשעה13/03/2015

נתניהו מאשים: ממשלות בסקנדינביה מממנות במיליוני דולרים את המסע להפלתי מהשלטון

תגיות:
"ממשלות מערב אירופאיות אירופאיות, בעיקר באזור סקנדינביה, מממנות את המסע שנועד להדיח אותי מהשלטון", כך טען הבוקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון שהתקיים איתו הבוקר ברדיו קול רג"ע. "הם יודעים היטב מדוע הם מעדיפים על פני את בוז'י ואת לבני", אמר נתניהו לחן ביאר ולעמי כברי בתוכנית 'הבוקר השישי'. "עשרות מליוני דולרים מוזרמים לעמותות שמנסות להפיל אותי מטייקונים וממשלות באירופה".

בתשובה לשאלה האם הוא יכול להתחייב לתושבי הצפון כי חיזבאללה אינו חופר מנהרות מתחת לגדר הגבול, השיב נתניהו: "אינני יכול לענות על כך בוודאות. אנחנו מבצעים את כל הבדיקות הנחוצות כדי לוודא שחיזבאללה אינו עושה זאת".
ראש הממשלה הבטיח בראיון, כי בקדנציה הקרובה של הממשלה שהוא מבקש לעמוד בראשה ייבנה מרכז לימוד ומחקר ביוטכנולוגי בצמוד לבית הספר לרפואה בצפת.

נתניהו הסכים כי הממשלה הבאה צריכה להתחייב לפתח הרבה יותר את חיי התרבות מחוץ לאזור המרכז. "אני יודע שלא עשינו מספיק כדי להתמודד עם בעיית יוקר הדיור ובקדנציה הבאה שבה אעמוד בראשות הממשלה אנחנו ניתן על כך דגש". בתשובה לשאלה מדוע הממשלה היוצאת לא עשתה זאת, השיב נתניהו: "חלק מזה עשינו וחלק – לא, כי לא התמקדנו בזה. היינו פשוטים עסוקים בדברים אחרים. לא חשוב מה שהיה , מה שחשוב זה שעכשיו אני אפעל בעניין הזה ואם כחלון יילך איתנו, מה שלא ברור כלל כרגע, אנחנו נבצע את השינוי הדרוש בתחום הזה"
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה